terapi

:)
ja idag har man shoppat loss......
vart ett pingu baby gym hos baby proffsen
skit fint
stod åh vela mellan pingu åh tummen
men ja pingu har lite rosa i sig

åh fan va svårt att hitta kläder till lillskiten
leta åh leta finns massor i st 56 mega söt
men st 50 hallå ?????

fynda en del på hm ,kapphal
åh clasolson :P

fick lite halv panik när bussen kom
för vi hade 2 vagnar åh så va det en med barnvagn redan i
men som tur va så va det grannen therese åh hon kan fälla ihop sin vagn hon :P
*jag har inte lärt mig hur man gör det på mina :)*

så skönt att vi fick plats...

så ja en hel dag med shopping....
synd att grinden va fel på babyproffsen
men karln ska väll in till albins imöra
för jag ska ha en grind innan jag blir tokig......

jaja höres senare.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: