ååååhhhh

så va det morgon igen :)
men det snöar inte längre iallafall
snöade hela långa dagen igår....

hm kolla på familjen annorlunda som vanligt .
haha hel gillar den serien
10 barns familje e hel skön
diggar pappan och mamman de tar allt med ro....
dom med trillingarna e oxå hel sköna hahaha
pappan e fan den värsta pedanten jag sett
fast på ett bra och roligt sätt......
men hon som har 3 tvilling par och 2 stora
ja jag vet inte riktigt va jag tycker om henne
hon ja gör saker på ett sätt som ja inte vet om jag gillar...

men men hela serien e stört skön
en ljus glimt i allt annan skit som händer....

hm företag som varslar hit och dit
chefer som får miljon bonusar
ööööh vem e värd att casha in typ 8 miljoner om året
då dom ja bara sitter på viktiga möten typ???
hm tycker man ska ut åh strejka eller något
att ALLA verkligen strejkar oxå.....
så de slutar skära ned på allt och alla....
fan snart sitter man själv på det där ålderdomshemmet med alla
utslitna åh underbetalade undersköterskor
åh ja kul liv en del har......
nej tycker vi måste sätta stopp för hela karusellen

för tänk om alla "arbetare" slutade jobba
då skulle sverige stå helt stilla
då kanske cheferna åh vdnarna måste ut göra Grov jobbet själva....

nej fram för högre löner och mindre bonusar
och fler arbeten..... speciellt där det behövs, skola, sjukhus yes u name it...

men visst lätt att bara skita i det hela oxå....
undra om man e stolt över att man bara sket i det sedan
när man sitter där på sitt ålderdoms hem åh e bort glömd?
hmm skandal för vad jag et så va det inte detta min morföräldrar kämpade för..

jaja se det vart lite gnäll
från min sida :)

ja nej ska väll klä på mig
snart dags för RAKET backen...

Postat av: Maria

Du får ta å skaffa dig photoshop då=)



Nej nu har man inte lång tid kvar.. Förstår att det måste kännas som en evighet för dig men tiden går ju snabbare än man tror:) Vilken vecka är du i nu?



Kram!

2009-03-03 @ 11:04:05
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ska vi kvinnor inte ha ett liv att leva, ska det bara kläckas ut ungar.. Det finns ju ingen tid ens till karln sin om man har 10 st. Sedan lider barnen, för så fort det kommer en ny glömms den andra osv. Det är tragiskt. Så, om man ska ha barn, ska man ha tid till dom och även ha ett eget liv.

2009-03-03 @ 22:28:27

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: