@arg@

jajamensan det e jag .....:)
hahaha
började små tjafsa med mannen igår kväll
fast man blir så full i skratt varje gång vi gör det
för det sker liksom inte så ofta :P
så jag har skit svårt att vara allvarlig.....

la mig på soffan i ren protest.
men den va inge skön så efter typ 5 min
smög jag in i sängen
mannen låtsades sova
men jag såg nog flinet på hans läppar i mörkret :)

haha
jag e världs sämst på att små tjafsa.......
:)

så nu har jag gått åh varit arg på mig själv
att jag e så dålig åh inte kan hålla masken
men det känns lite halv töntigt åh små tjafsa om ingenting
bara jag som va trött :P
hehehe stackaren
får stå ut med elaka linda som gravid 2 år på raken
han måste va van nu :P:P:P


så ja nu ska man få tag i bvc
för han ska ju vägas och mätas snart har ju inte gjort det sen i början av januari
åh nu e jag nyfiken som bara den på hur stor våran bebis är......
sen e det ju 8 mån koll denna månad
hualigen min bebis e ingen bebis längre
fan va tiden har flugit förbi......

snart går och pratar han väll
åh då börjar det riktiga jobbet :)

ja nej ska fixa till frukt till damen som ska till skolan
åh ge bebis lite frukost....

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: