dator j@vel

sucka
han slår igång
sen stänger den av sig själv.......
lite tröttsamt
ska fan inte slå av den mer :)

hm härlig morgon
bebis börja med att göra en fin fin blöja :)

åh snart får man en extra unge idag igen :P
men de växlar ju sen :)

ja du idag får man se vad som sker...
jag ska väll ta alla dessa busar ned på affären
hahahaa
få se hur det slutar då .......

eller om man väntar tills hon kommit hem
så kan man gå själv ned på affären.....
hmmmm få se hur jag gör......

ja nej ska klä på mig
och ge mer banan åt lillskiten
han har nyss ätit macka så nu e det frukt dags
frukt e fan det bästa som finns.....

men undra när man törs börja ge han clementin då?
måste kolla med mikaela när hon börja ge mathias.
haha
säger då det har glömt bort så mycket...från bebis tiden
känner mig som en förstföderska med neo ibland :)

jaja nu ska jag underhålla mitt gäng här hemma

Postat av: Malin

Vilket datum var det sagt?

Har säkert frågat flera gånger, men jag är juh såå glömmsk.

2009-03-20 @ 16:27:04
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: