elakast

i världen.......
så har jag känt mig idag....
hormonerna har verkligen sprutat åt alla håll och kanter :)

va iväg en sväng på förmiddagen
åh självklart så bestämmer sig bebis för
att  gnälla...

det har han nu gjort heeeeela dagen lång :(
åh vägrat att äta  vägrar att sova!!!!....
åh tog tempen nyss
ja han har fått feber oxå
så antar att det är fler tänder på g......
underbart en sömnlösa natt väntar nog på en
kul åh vi som ska in till huddik imorgon!!!!!!

så mannen min har ju fått höra pip och gnäll ab från frun idag
så vi ska få pizza sen
så mamma slipper laga mat....

mannen min e underbar
på många sätt........
blir så trött på en del som snackar så mycket.....
undra om ni någonsin känt han?????
jag menar ni kände nog han när han höll på som mest med alkohol åh dyl
under hans värsta period.....
inte många som sett han som han är nu :)

men men det är ju skoj att prata om oss så varsegod....


nej nu ska jag vänta på pizzan
åh försöka se glad ut när han kommer.....
för nu har man städat åh donat undan allt.....
tjurbebis satt i gåstolen åh följde varje steg man tog.....
åh gnällde under tiden...
men nu luktar det gott ingen disk ingen tvätt
så ja

höres senare då gnäller jag säkert lite till
bjuder på det idag :)

Postat av: Malin

Bry dig inte om dessa patetiska & olyckliga människor som lägger sig i & pratar skit. JAG tycker i allafall att det är såå härligt att se att det jag en gång såg hos Kent faktiskt finns där, bara det att jag inte var den rätta att få det att blomma ut...



Ni har juh ett super bra liv som förmodligen massa människor är avundsjuka på... & därför ger sig själva rätten att smutskasta.



Nä, njut av livet & familjen Å skratta dom ynkliga djävlarna i ansiktet om dom säger nåt mer dumt.



Kram kram!!

2009-03-10 @ 14:31:27
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

...vägde 92 då jag var in till mvc å tog bort dom där förbannare stygnen som stack in i urinröret. suck djälva klåpare på att sy :(



Jag har inte heller en bra dag idag. Skäller hej vilt omkring mig. David är sååå glad att han bor med mig idag...eller inte!!

2009-03-10 @ 14:33:49
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Jooh, jag fick juh sy en hel del :/

Tyckte först inte att det var nån fara...har juh inget att gämföra med...men nu har jag fått klart för mig att så mycke som jag sprack hit å dit INTE är lite. Jag ser ut som en kassler som varit med om en seriekrock "där nere" nu. Haha..vete faan hur jag ska få David att vilja vara där igen :P

2009-03-10 @ 17:25:49
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Gulp Menar han allvar då? Vill han ha fler barn på riktigt eller sa han bara så?

Hur känner du inför det isåfall? Haha...historien upprepar sig :P

2009-03-10 @ 17:33:57
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: