en ny dag

har passerat äänu en gång
hunnit med en hel del...
va ut med kidsen en sväng oxå

kul med madrass åkning :)

just nu håller jag på åh tvättar i stora tvättstugen
då ja våran va heter det bäddmadrass va i stort behov av en
omgång i tvättmaskinen...

stor barnen sitter just nu åh kvällsfikar
bebis har nyss ätit en macka han med...
han total vägrar att äta sin gröt
blä och usch är det tydligen
han har gjort det ett tag nu
lite jobbigt
men men

det finns ju så mycket annat gott tycker han.....

ja nej ska väll invänta att stora maskinerna e färdig
så man får hänga skiten på tork....
annars kan inte ja sova i sängen i natt :(
haha jobbigt när man e tjockis....

men jag vill duscha e i stort behov av det känner jag.....
för ja svettas som en gris igen :)

åh idag vet jag inte alls vad som skett...
jag har nog dragit i mig en hel 2 l jucie
(???????)
åh ingen halsbränna
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee
så jepp bara passa på när man kan.......

ja nej ids inte skriva så mycket.
e bara trött nu igen om dagarna
full rulle hela tiiden...
så ja man har ju dagarna bokade för sig...

vink vink

Postat av: Cattis

Inge illa menat mot dig i tidigare inlägg. Så du vet, bara min åsikt om de kvinnorna på serien. Och ja som du skrev, ena kvinnan där hon som är konstig. Men du är en otroligt bra mamma! Och det vet näst in till alla, man läser alltid hur eran vardag ser ut och hur du tar med barnen ut på små äventyr och gör som en mamma ska! :) Skitbra.

2009-03-04 @ 22:09:59

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: