fredag igen

åh jag är sjukt nöjd med min dag.....

sitter just nu åh äter en bit prinsess tårta...
den enda tårtan jag äter * onödig fakta om mig:)*
även de stora barnen sitter åh mummsar i köket....

så har vi införskaffat en till bebis säng
så nu har vi 2 st i sov rummet :)
handlat täcke, kuddar åh påslakan set oxå.
haha men jag törs fan inte köpa tok rosa prylar än ..
det kanske inte är en liten tös där inne
...... för de kan faktiskt se fel..........

ja ja sånt visar sig.
köpte nå nya leksaker till neo av grannen under .....
skit fina saker från fisher price....
så ja

hm ska hämta ett par skidor åh pjäxor imorgon oxå...
charkkillen på ica hade i st 36 och 140 lång
blir perfekta till chloe .....

så ja hugo vart ju nöjd han med för nu e chloes andra
skidor hans :P:P

va ut en sväng med kidsen oxå
alltid lika skoj
åh skönt när orken finns

jaja nu ska jag fortsätta här hemma
i lugn takt för ja äntligen är det fredag igen.....

åh nu e man i v 25 oxå......
så ja snart snart får vi se lilla underverket.....

Postat av: Alexandra

vad blev det för spjälsäng då? kram

2009-03-06 @ 20:19:42
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: