godnatt världen

nej nu säger jag godnatt....
mannen han la sig nyss han :)
ja tidiga mornar varje dag i veckan då
glider all luft åh ork ur en på fredag kvällarna ....
nya tag imorgon......


hm massor har skett denna vecka
till det bättre faktiskt
så nu sitter man här lite halv skeptisk åh undrar vilket bakslag man kommer att få då
ja alltid lika positiv... :)

så skönt att man styrt upp det mesta..........
sånt där tråkig skit....
lite samtal kvar att fixa sen e allt verkligen på rätt väg....

spydde igår kväll
hm att det ska koma åh gå i sådan vågor
när jag e gravid
lite avis på såna som blir så vackra åh ja typ blommar ut
när de är gravida,,för en del blir fantastikst vackra när de är gravida...

jag hm jag blir stor tjock åh uggly .....
får hormon utslag åh svettas som en gris
åh yes u name it....
i vanliga fall har jag inga hudproblem
jag har haft 2 finnar i hela mitt 29 åriga liv ....
åh nu får man pormaskar överallt
så kan jag inte klämma sådana heller,,,, det blir stora sår när jag försökt :)

men man står ut för alla saker man får genomgå
är helt klart värt det hela......
snart 4 barns mamma
så overkligt
eller jag är ju 4 barns mamma nu kan man nog säga eller?

ja imorgon kommer morfar ned åh grattar chloe....
så man får väll baka något på morgonen då......

ja allt från mig nu gäspar så tårarna rinner


*nu ska jag fixa det hela*

Postat av: jossan

Har du någon bror som heter sakarias?

2009-03-21 @ 07:48:34
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: