jag vill

en massa...
som vanligt,
men funderar starkt på att
boka nå sommar skoj för barnen
för i juli måste man ju va i någorlunda form tänkte jag :)
skara sommarland eller furuvik i gävle
båda älskar ju dom platserna så jaaaaa
få se vilket det blir
ica brukar ju ha super erbjudanden
med stuga åh grejer....
så jaaaaaaaaa

hm kanske ska greja barn vakt åh dra iväg på en kryssning jag och mannen ...
fick nå erbjudande med hyresgäst föreningen eller va det ica ?
äh skit samma gratis åh för en billig peng kunde man få en bättre hytt
sååååå ska nog boka det alltså
få komma iväg han och jag
vore skoj det.....

ja nu har man sorterat en hel del
mannen ringde han hade införskaffat enhel del banan kartonger
så i helgen ska vi dra fram allt i stoooor skrubben....
åh sortera rubbet.
alla j*vla klädkartonger som måste sorteras
för nu ska saker bort bort bort........
så helene du får stå ut med att se kartonger när ni kommer :P:P

ska nog dra fram den gammla symaskinen ikväll oxå
sy lite gardiner hade jag tänkt......

och jepp målning kommer det att bli här hemma
vid löning ska vi inhandla allt så jag har något att göra
förutom att jaga bebis hahaha
kan ju bli skoj.....

någon som vet vart man kan inhandla stora krukor???
flera av mina blommor lider just nu då de bor för trångt...
stackare... hm dollar kanske har?
ja man får väll ta en sväng dit då...

som vanligt surrar man på
så nu säger jag farväl för denna stund

Postat av: Cattis

Hej Linda. Träffade Peter och Emelie idag i Timrå när jag var där med Simone. Han ser ju ut att må okej och va mullig =P Ja, men dom verkade vara tillsammans. Och ja hur hennes ögon såg ut var ju en annan femma ;D Och den behöver vi inte ta här. Kram

2009-03-12 @ 19:27:45
Postat av: Malin

Nää...det har hon inte...

Hon smög sig iofs in på bb å kikade på han morr men hon har inte fått komma in här. Hon har varit hit två gånger med pressenter å grejjer, men hon har fått stanna i hallen...



...fan, det låter inge vidare va?

2009-03-12 @ 19:57:46
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

...jag vet, jag ÄR en hemsk människa :(

2009-03-12 @ 20:35:02
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: