men seriöst........

vakna vid 4 i natt kolla ut
åh självklart vräker snön ned....
trevligt trevligt....

så suuuuuck.......
åh plogat det har dom ju inte ens tänkt tanken på att göra den närmsta tiden
verkar det som....... för annars brukar de ju redan va igång runt 7 tiden....

kul åh ut åh gå med vagn i detta väder......
åh kommer ju bli genom svettig
vid första backen.....

så jag tror jag ringer dit jag skulle idag istället.....
skriver in mig på så sätt.... :)
jupp jupp
här ska man börja......
har inga störra förhoppningar men att skriva in sig på körskolan
är ett stort steg åt rätt håll....
eller hur ? :)

så inget huddik idag då.....

igår kväll kolla vi på Beck
mysigt det......


ja nej ska väll göra iordning här inför dagis
avlämning åh liknande
men nej jag ser inte fram emot det alls......

jag vill ju ha våååår

Postat av: Malin

Hmm...vill inte skriva här VARFÖR jag måste lämna prover. Kent kanske kan förklara för dig...? Jag har lämnat prover i 3 omgångar i allafall. Så det har kostat en hel del vill jag lova. 12 prover 1a gången å 6 prover per omgång de andra två. suck Hade hoppats på att kunna åka till Sundsvall å ta en intensivkurs efter sommaren, men det värkar inte bli så :( Är så trött på att hela tiden behöva strida mot olika instanser. Herre gud...det var 5år sedan. Å jag har bott här i över 3 år nu...å har fått Melvin...kan "dom" inte inse att människor kan förändras?

2009-03-23 @ 14:03:59
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: