nej

nu tror jag nog att ja måste lära mig
åh designa min egna blogg :)
med så mycket fritid så kan man väll göra ett försök
åh ja sumpar man det hela får man väll be någon om hjälp...
hahaha:)

alnöbagarn va förbi här nere nyss
men nej idag vart det inget
va inte så sugen på dom
dom e ju jätte goda
men ne.......

hm e lite allmänt missnöjd......
ja hua
känner mig bara så enorm
men med 2 grav så tätt in på
klart man blir lite trött på åh va tjockis....
men nu med lilltjejen
så är jag inte lika "sladdrig"
jag harju gått ned åh nu har man en enorm mage
åh ja boobs åh rumpa så klart :)

men men snart kommer väll vattnet
så lätt hänt när man bär bebisar så tätt inpå...

ja men visst njuter man av det hela oxå
det är ju rätt häftigt att en liten knodd växer till sig där inne
åh lilltjejen är en kickboxare...
det syns väldigt tydligt på magen när
hon bökar runt.... redan!

ja nej ska hitta på något åh roa mig själv lite

men ni som sysslar med design vilket program e enklast åh göra
designen i?????

toooodles

Postat av: Nicole - Thilians mamma

jadu jag vet inte, skulle pratat om det idag, men det ställdes ju in :(

gud det är för jävla jobbigt att ha henne med. hon skriver ju ahh usch blir bara irriterad av att tänka på henne

2009-03-02 @ 23:41:45
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det finns det, nu är det ju jag sombestämmer träffarna. jag kan hindra alexandra när jag vill.

och jag är SÅÅÅÅÅÅ nära att göra det.

lite till så är det hon som mister.



att en människa kan göra en så jävla irriterad det visste jag fan inte !

2009-03-02 @ 23:47:40
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: