så där ja

så va det fixat..
börjar den 21a april :)
så man får köra runt med stor magen ett tag

men skulle göra nån sådan där
utvärdering eller va hon sa
för att se hur många körlektioner man behövde....

eftersom man redan gjort halkbanan åh kört en hel del
men ja dum osm man va la man av pga vissa saker.....
så allt måste göras om.
men men nu har jag tagit ett gigantiskt steg
i mina ögon.....
e inte alls glad i att köra
tänker bara på olyckan speciellt runt denna årstid
men men jag måste ju komma över den oxå......

åh mannen han börjar nästa vecka
med sina prover :)
6 mån och endast 4 prover sen får han lämp....
snälla de va med han.....

så ja saker går fortfarande åt rätt håll
och jag är lika skeptisk än .... :)

åh påsk snart.....
fan måste inhandla påskägg till kidsen åh grejer
åh planerai n någon god middag
åh göra choklad ägg.....
skit kul men svårt....

barnen ska börja rita påskkort nu
så de kan gå runt åh säga glad påsk
åh samla in goodisar :):)
det är väll deras höjdpunkt vid påsken.....

åh snön vräker ner fortfarande........
våren försvann helt....

nej ska glo på dumburken en stund

Postat av: Malin

Dom bråkar ang grejen jag gjorde då han satt inne. Men men...sak samma var det väl varför dom trilskas. Det var då, å nu e nu... Bara att se framåt å hoppas att jag lyckas tillslut (?) Men får bara bli krävd på 5 omgångar så ja...max två omg till då...

2009-03-23 @ 17:26:37
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: