sliten idag

varför vet jag inte riktigt...
haha
vi skulle kolla på film igår
vi börja kolla på 3 olika men de va ja väääärdelösa
så ja vi skulle kolla på tv i sovrummet en sväng
tio stängde vi av och somna
:)
lång dag igår
men skoj skoj...

mannen har ju äntligen fått sina flames på armen långa jäklar
åh över de tattos han har på den armen :)
sen skrev han linda på axeln
hm
så ja nu har vi båda namnena på varandra :P:P
fast mitt ska försvinna....
sen kan jag skriva kent någon annanstans...

sugen på att tattuera mig med.
varför får man inte när man e gravid?
någon som vet det???

ja så vi hade fin besök hela dagen igår
utav michaela och hennes tillhörande :):)

ja få se va man gör idag
hugo har skuttat till kompisen sin
chloe surar på sitt rum just nu.
för nu får hon bara sitta i 2 timmar vid msnen!!!
och bebis han står emot soffan just nu åh gnäller på pappa..
ja få se

något hittar vi nog på idag oxå....

Postat av: Malin

Hmm...ja, klart att den gjorde ont. Den är den värsta jag gjort, i allafall delen som går över revbenen...själva magbiten var ingen fara. Jag har juh bara fläsk där :) Men det gör inte så ont att man inte klarar av det. :) :)

2009-03-01 @ 13:26:04
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Nicole - Thilians mamma

USch, jag men problemet är ju inte vårdnaden fick ju vårdnade direkt eftersom han tog strypgrepp på mig inne på bb och det var någon som såg.

en gång i stan så fick jag ringa polisen för att han vägrade lämna tillbaka thilian när han tog upp han bland sina kompisar och folk, Riktigt läskigt.



Precis, fatta inte vad hon håller på med, börja tröttna på denna tjejen otroligt jävla mycket.



Usch ja, nej jag blir så ledsen, trodde faktist inte det skulle vara så här jobbigt :( jag tviliar egenkliegn inte på mig själv så. men usch så jobbigt det är :(

och idag soc möte om hur vi ska göra med peters träffar ! :@ gah vill inte.



min mamma är iaf stolt över att jag är så stark :)

det är jag glad för :D



2009-03-02 @ 09:30:46
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Malin

Anledningen att man inte bör gadda sig när man e gravid är att kroppen har sånt jääävla påslag av skydd för den lilla där inne så läkningen blir knepig. Det samma gäller när/om man ammar...kroppens imunförsvar är mycke starkare då än annars :)

2009-03-03 @ 08:37:08
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Bettan

När jag va gravid ville även jag gadda mig men nekade mig då pga att bläcket kommer till blodet som går via barnet sedan. De va iaf va de sa till mig då :)

2009-03-05 @ 00:27:39

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: