suuuck

snöstorm.com :(
här öser snön ner :(
men men bara klä på alla åh
ut i skiten ......
bebis skit sur
för han verkligen hatar att ha regn skyddet över vagnen..
så han kinka på hela vägen till dagis och hem.....
mindre skoj...

åååh imorgon ska man in till huddik
dags för bm då....
kan väll bli skoj
åh se hur mycket man gått upp nu då .......

åh höra hjärtljuden....

ja nej ska mata odjuret här hemma
åh gå iväg en sväng
hitta på lite skoj :P:P


Postat av: Sanna

Ha en fin tisdag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-10 @ 10:08:55
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej i stugan :)

Jooh då, det går väl bra (?)

Bara jag får göra som JAG vill, dvs ligga ner å amma, så g år det bra. Men det är juh inte direkt nåt man gör på IKEA så jag är juh lite låst. Men jag ska jobba på saken å försöka vänja mig vid att amma "normalt"

2009-03-10 @ 13:59:46
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: