underbart väääder....

ja helt super duper skönt
har precis kommit in :P
fastna först med åsa utanför dagis....
massor åh prata om
sen kom vi hem åh satte oss nere vid grannen
åh surra en del ...

sen vart lillemannen suris
hungrig så ja vi gick upp precis....

så vad mer sker idag?
jo chloe ska till tandläkaren igen.....
pappa ringde dit imorse
för hon har börjat suga mer och mer igen.
går åt fel håll
så ja de ska kolla
förstår intehur de kunde ta bort tandst5ällningen så tidigt
tröttsamt men men få se va de gör denna gång......

åh ja något mer hinner man nog med
hm som om våren e på ingång
men än vågar man inte hoppas......

vart lite "off" i nån dag
bara vart allmänt trött tror jag.....

få se om pappa och co skulle komma ner på lördag
då blir det fira chloe..
sen skulle hon få åka häst och vagn oxå
skoj skoj det.....

neeeee nu ska jag drömma mig bort igen åh kolla
på vackra saker jag vill ha :)

Postat av: Malin

Han är juh jätte tuttig av sig. Idag (för att lyssna på vad kärringjäveln på bvc sa) så har jag ammat han istället för att ge han nappen...å gissa om jag har fått amma :( suck

Tror nog att man ska ta vad folk säger med en nypa salt. Det fins inget universal råd som funkar på alla ungar, så är det bara. Jag hade juh mjölk trubbel onsdag-fredag förra veckan, innan det "rann till" igen. Så jag anade juh att det kunde ha påverkat vikten. Men nu är det fart på flödet igen... :)

2009-03-17 @ 12:45:36
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: