ååh så skönt

jag har fått på mig ett par strumpor :)
min man va snäll åh drog på dom åt mig
:P

jag har skit svårt att få på mig strumpor själv.....
sitter åh inväntar posten
få se om man får nå skoj idag
buzzerna jag vann för typ 2 v sen har kommit iallafall
kent ska hämta ut dem sedan....

trök väder
åh det märks på barnen

men nu e allt tvättat åh det mesta undanvikt...
skönt det
vika strumpor finns det nå tråkigare?

åh idag ska pappa kent skruva upp alla babyskydd....
bättre sent än aldrig :)
åh fram med kartonger med kläder
sen ska man packa ned alla vinterkläder i kartonger
just nu hänger de i stor garderoben
åh alla mössor som jag lagt ned i påsar ska läggas ned dem med.

ja du fullt upp här hemma...

hahaha
om du ser min man fråga han om man ska lägga ned platttvn.. :):):)
du får garanterat ett muntter svar :P:P
min karl det....


ja ja höres senare



*fy fan va du e bäst!!!!!* - du vet vem du är :P

Postat av: Frida

HAHA

2009-05-05 @ 12:11:24
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: