dilemma

ja det har jag
vet inte om jag ska klippa lillemannen eller ej
brukar ju inte klippa dem förens de är över året
men han e så lång hårig denna kille
hur ska jag göra ???


ja få se om man klipper av det idag då......

hugo ska klippas idag oxå
hans tuppkam ska bort!!

ja få se vad som sker idag
just nu sover mannen
åh jag hugo åh neo e uppe
chloe sover hon med.....

ja nej ska väll göra lite tee
åh softa på ett tag
invänta morgonens bajblöja :)

strålande sol e det idag iallafall

hm ska nog sitta på balkongen åh plantera om blommorna
fick ju min blomjord igår :)
fan har ju en hel drös blommor
16 st om ja inte räknat fel åh alla e stora....
så då har man ju lite åh göra ett tag

sen ska man väll ut med lillskiten


jaja höres senare

Postat av: Sanna

Mmm, en operation är ju alltid en risk. Fast mina problem har egentligen inget med själva snittet att göra. Hade jag fött "vanligt" hade varken jag eller bebis haft en chans att klara oss. Men har ni fått snittdatum än?

2009-05-17 @ 09:07:09
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: