fick ett sms

1 timma senare fick vi fin besök här nere :)
michaela med familj kom ner
ja snutten han ingick han med :)

så ja vi har haft en trevlig dag
åt grillat åh greja på
karlarna ja de gjorde det dom gör bäst....
inget typ :)

åkte även bil med michaela
:P
köra det kan hon...
karln fråga hur det kändes att åka med henne
ja jag e mer rädd med dig sa jag hahaha sur han vart :)

just nu har jag en över trött bebis
som tok går överallt åh pratar på som bara den ..

alltid efter han lekt med mathias så
händer det mega mycket saker.....
så ja nu ska man försöka lägga han då.....
inte så lätt

och av någon konstig anledning så har han gått runt med sin snutte
sen mathias åkte hahaha
han e inte dum neo heller....
ser upp till de stora.....

ja nu sitter barnen åh fikar
åh jag ska slänga in mig i duschen för jag e helt slut...

hm ska nog lägga in nån bild på bilddagboken oxå......
på lill B och lill S
hahaha

Postat av: Michaela

Haha jag kan tänka mig att han blev sur :P Tack för en trevlig dag! :) Undra om jag ska ta med mig Mathias ner och låt han lär Neo ännu mer bus ;)

2009-05-21 @ 21:31:08
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: