god natt

alla sover just nu förutom jag
ska pluppa i säng nu jag med...
alla e lediga imorgon
även på fredag
men på fredag e inte kent ledig
han får jobba åh slita han.....

spö regnat här idag :(
inge ksoj men hua det luktar bra gott efteråt....
hm har glott på riskförlossningar och förlossningskliniken
på tv4 fakta.
haha man kan ju få men för livet
om man tittar på det när man e gravid :P
hua

åh frida om du så bara fixar annan färg åh grejer
så blir jag super nöjd
för just nu ser min blogg ut som ett ras :(:(

nej sak lägga mig nu så man får ja nån timmas sömn
innan det är dags att pinka osm vanligt...

åh jag e så så sliten åh trött idag
men ja jag måste ta det lugnt
det märks
för så fort man har planerat in fler en 1 sak per dag
så kollapsar kroppen helt....

tycker lite synd om min man just nu
för idag
nej nej
ingen bra dag alls.....
ja tur att han står ut <3
jag va ju värre när jag vänta neo :P:P

nej godnattp å er


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: