hemma igen

åååh vilken trä smak i rumpan jag har......
men men mötet gick fan bra
men hua vilka omställningar de vill göra
eller rektorn
det gillar vi inte!!!!!!!!!!!!
för fy fan säger jag bara
ang klasserna hon vill göra.

nej nej
nu ska här överklagas...
tur vi e många som tycker det samma....

ja nej ska väll typ duscha igen då :)

sen ska man glo på dumburken
imorgon ska 2 karlar iväg åh stor handla :P:P
hahaha
jag va tvungen åh skriva en utförlig lista
med exakta antalet av allt
tyckte min man <3

så jag inte blir sur när han kommer hem
hahaha
sötisen han gardera sig i förtid
van vid gravida linda nu tror jag

ja ha de gött alla

Postat av: Jennie

haha! vad gulligt:) ja gravida fruntimmer är inget att leka med ;)

kramen<3

2009-05-13 @ 11:22:57
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: