hemma igen

jajamensan
hos mvc
ja min barnmorska sa ju inte det
jag ville höra direkt :)

tyckte hon skulle säga att jag inbillat mig lite saker...

istället fick man tid hos speciallist mödra imorgon halv två
skulle ha åkt dit idag
men jag hade ju 2 hulliganer med mig
och fara fram åh tillbaks
åh hinna greja barnis
nej så tur nog fick jag vänta tills imorgon :)

men får jag ont så ska jag ringa direkt
åh åka in....

ja du ser....
vi surra lite om allt som varit
sen kände hon på magen
åh bebis har tydligen glidit ned i kanalen
inte så konstigt att man haft ett j*vla tryck i nedre ryggen då
åh känt som om att man e sk*t nödig
:)

sen trodde hon att bebisen låg med rumpan före......
men hon hade lite svårt att känna om det va huvudet eller rumpan
men hon trodde den låg med rumpan neråt

så imorgon ska man göra gyn undersökning
*hua hatar verkligen det*
sen få se om det skulle bli ett ultraljud oxå
jaja sånt som visar sig......

så min dag e det inte idag
trodde verkligen att jag bara inbillat mig vissa saker
men tydligen inte....

väger 97,3 kg med kläder på nu
wiiiiie
jag har gått ned igen
skönt det
sf måtten glömde jag helt fråga
vart så mycket annat idag :(
145 va hjärtljuden på.
blodtrycket såg bra ut

så varför varför???????
jaja med min tur så blir man väll inlagd imorgon
så nu ikväll ska jag förbereda mig på det värsta
så jag blir glatt överaskad imorgon
:)

nerå ni ska nog se att allt e cooool lugnt
jupp jupp

nu ska jag synda lite
så du kan störa dig lite mer :P:P


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: