jaha

strålande sol
skit varmt
helt enkelt underbart
jag håller mig till skuggan åh surar lite :)

hm
undra om grannarna hade skoj igår
kom ut vid tolv efter vi kollat på film
*transporter 3*
men när vi kom ut iallafall
ser vi hur det rasar ut folk från trappen
åh att securitas va här
öh har vi securitas typ :P

men men fest hade odm tydligen...

sen hände det ju nå hemskt i jättendal igår oxå
tänker på den familjen
måste ha varit så oerhört hemskt att vara med om....

ja nej ska inte göra så mycket typ
äta något

börjar bli så less nu sucka


Postat av: Malin

Vad hände i Jättendal då? Har juh ingen koll här nere vettu :(



Apropå hemskt...vet du om det var Kim Åkerman som blev ihjälslagen i Vapelnäs?

2009-05-23 @ 10:44:05
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: gina

Hejsan hej,, jag fick mina injektioner pga järnbrist =( väldigt låga såna, förra gången jag fick dom var när jag vänta Meya och då låg det nere på 67 hb alltså och det är ju inte bra precis men nu var det bättre men ändå inte riktigt bra men nu är jag klar med dom men då kommer nästa problem... köldkörteln har jag problem med och äter nu medecin för det...alltid ska det vara nått..=(



Hoppas allt är bra med er alla kramar från mig..=)

2009-05-25 @ 00:17:46
URL: http://giina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: