mvc

dit ska jag åh killarna idag :)
så just nu håller man på åh donar till sig....

så får man se hur många kilo man gått upp denna gång då
åh hur allt ser ut

slockna som en stock p å soffan igår
mannen tordes inte väcka mig
eller han villeinte
han ville jag skulle få sova så länge som möjligt
sötisen
så ja man gick från soffa till säng igår :P

så idag e man lite halvt utvilad
men men
jag kaninte förneka det längre
jag e tok sliten
i hela kroppen
en konstant trötthet ligger över mig
lite halv jobbigt
men men man står ut.........

få se om man kan få inskrivningen tidigare då
få se va hon säger
men känns inte som min dag idag

jaja nu ska vi se om bebis vill vakna
så han blir iordning gjord han oxå.....

<3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: