nervis

jo jag e fan toknervös just nu :(
haft ett jävla tryck i natt oxå :(
få se vad dom säger att det kan vara......
för det e inte ett "normalt" tryck
så ja få se...

åh självklart bestämde sig neo för att i natt
då skulle vi jävlas extra mycket :P:P
gnällde åh bökade runt runt
älskade bebis <3

hmmmm
ska ta 12 bussen in
ska ju dit halv 2
åååhhh
så undersökningar
blä :(
men men ett måste dårå

så hoppas vi att dom säger att allt ser bara bra ut
åh att vi får åka hem en timma senare :)
så håll tummarna

många skumma tankar har man haft i natt
många tänk om
suck
kan liksom inte hjälpa mig själv
tankarna har bara flygit runt
från värsta senariot till jätte bra

graviditets hormonerna hjälper ju till dom med
så ja jag hoppas att allt ska se bra ut
och att det mesta bara e spöken i mitt huvud.....
:)

jaja uppdaterar när jag kommit hem igen
ska väll försöka dämpa nerverna åh fixa till mig
i några timmar

just nu har jag e bebis som e super glad :)

Postat av: Carro

Håller tummarna att allt går superbra, ska tänka på dig under dagen.

2009-05-07 @ 08:47:12
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: jossan

Hoppas de bara går fin fint för dig:)kram

2009-05-07 @ 10:47:34
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: