ny dag

med nya krämpor :)
alla e lediga men inte min man
men men han dyker snart upp här hemma


neo sover
bara pip och gnäll nu på morgonen
trött efter igår antar jag

ja nej ska ööööh
göra så lite som möjligt
fy fan va uttråkad jag börjar bli
vill jobba igen
bara nån gång så där
ska börja efter Bebisen kommit
bara få komma ut ibland

men detta med att ta det lugnt täär på mig
för ja det mest ansträngade jag gör e maten nu liksom
för ja jag måste ta det lugnt
så då gör man ju det
men boooooring.......

hm man kanske ska börja göra lite mer nu då
så bebis kommer..... :)
nej för tidigt än
vi väntar tills snittet

nej hörs och störs

Postat av: Malin

Hihi...det verkar juh så...

Vi har sagt upp lgh här i allafall :)

Har iofs bostadsrätten kvar, men vi försöker få den såld oxå. Så ja...det lutar åt att vi flyttar upp nu.



När får du snitt datum?

2009-05-22 @ 12:17:55
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: