regn

ja det ser ut att bli regn när som här nu
hua va skönt
takfläkten e på för fullt
för jag håller på åh kreverar...

åh ryggen min e fan inte bra :(
men men bara härda ut inte länge kvar nu!!!

chloe va på kalas i harmånger idag
hon kom nyss hem
haha
tycker lite synd om mannen som fick köra
fram och tillbaka
men men vad gör man inte för dom små....

hugo ser man knappt röken av
han e ute med sina polare åh leker som han säger :P
inte kompisar ...poooolare.
låter väll häftigare antar jag....

måndag imorgon
åh jag skulle hjälpa med grannpojken
hon hade fått jobb.
så ja fullt ös på morgonen imöra då.....

ska filma neo lite mer hade jag tänkt
när batteriet har laddat färdigt...
för han är så duktig nu
nu har han tagit 6 steg som mest....
och han har blivit mycke stadigare än sist.
åh pussas med öppen mun och ut med tungan
det är super skoj det med nu :)

ja jag säger då det.....
snart kan man gå åh handla blöjor , flaska åh mat
till den lille i magen
för amma kommer inte ske...
hjar det inte funkat på de andra 3  vet jag inte ens om jag vill försöka denna gång
ooooh hemskt jo jag vet
eller hur

tur att man kan välja här i livet...
och mina val e mina val.....

jaja höres senare....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: