regningt

är det här nu på morgonen
suck
regn = extremt rastlösa barn :)

just nu sitter alla 3 åh äter frukost
funderar starkt på att börja göra gröt på mornarna
men just nu så funkar fil utmärkt

tar gröten till vintern...

ja har lagt in lite fler bilder på bilddagboken
på min mage
:)
så där kan ni se mina bristningar :)

ja få se vad man hittar på idag då
hmmm
åh det känns som om att jag har magen mellan knäna
:)

imorgon ska man väll in till runa då ....
få se hur allt står till
haha
sist va man ju inte allt för pigg
åh så va man lite halv orolig
:)

så då blir hon väll glad om man bara kommer åh ser sliiiiten ut :):)

nej ska inte babbla här mer.....
ska dricka tee
åh kanske dra på mig ett par byxor :)

Postat av: Sanna

Jag har inte ens någon msn. Men jag skrev till dig på familjeliv istället =)

2009-05-19 @ 11:51:32
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: