så där ja

så har man ringt runt till ett X
antal myndigheter
Vi började med försäkringskassan
då jag hade lyckats tappa bort pappret de skickat ut till mig :)
surra med en trevlig dam där
som konstaterade att jag inte alls behövde skicka in något papper
för det har ju inte ens gått ett år sedan senaste beslutet
tackar tackar sa jag...

sen ringde man csn
som e totalt störd i huvet..
men men fick det uppskjutet iallafall
jag har en skuld på 14000 där sen jag pluggade
det är ju ingenting
så 7 tusen ska jag betala tillbaka i år
tack tack....

sen eon
ska ju få tillbaka depositionen man betalade där...
så när hon sa summan vart jag så förvånad
men jag betalade ju mera tyckte jag.
så fick jag vänta ett tag
sen kom hon tillbaka
åh då har de dragit av för denna månads elräkning
niiice tackar tackar
så man får in lite extra där då
och så slipper man elräkningen denna månad
eller ja den är ju redan betald....
fy vad skönt.....

sen har man haft 2 buskillar här då
plus en bebis som ska riva i allt
han har kommit på hur man öppnar köksluckor nu
så ikväll vet jag en pappa som får skruva fast barnsäkergrejerna....

jaja nu gick stor tösen till kören
och jag ska väll försöka plocka undan det jag vikt ihop

helt otroligt vad tvätt det blir när man inte tvättar på en hel helg,......
:(









 * i samma by dessutom
tog fantasin helt slut eller*


tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: