sköna lördag

ja efter en bökig natt
så fick man sova lite på morgonen
åh mannen har ju ja han överraska en helt......
chloes rum är nu helt sorterat
*mamma hjälpte med det*
slängde ett X antal små prylar som va sönder
åh som ja saknade sin hälft
allt e nu på sina platser

så så fint vart det

han skura ur hela hennes rum åh fixa alla kablar
*dom e borta*

han fixa en kabel från datorn till förstärkaren
*kabeln syns inte heller:)*
så nu kan jag Äntligen poppa musik i vardagsrummet igen
At last...

men ja han har väll druckit en kanna kaffe oxå :P:P

så ja
åh en Kinkig bebis har vi :(
vet inte om det e fler tänder på G
men jag kan ju tala om att jag har ALDRIG
haft en bebis som bökat så med tänderna
de andra 2 fick sina i rask takt
på neo segar sig tänderna fram stackaren :(

ja få se vad mer man hittar på idag då
ska flirta lite med han med bil
så jag kan få min blomjord :)
4 för hundra , stora säckar... det vill jag ha!!!

Crusing i huddik ikväll
men vi blir hemma....
ska kanske grilla med grannen
får se.
vi grilla ju igår
åh det e ju så gott.....


ja nej skriver säkert senare ......
fan e lite halvskeptisk emot ett snitt  igen
saker kan ju gå sä jävla fel......
men risken för mig att föda vanligt
ja det är typ farligare än snittet
berättade doktorn
vilket dilemma

ja snart kommer bebis 42 dagar kvar till BF
minus några dagar för snittet dårå
hua fort det gått denna gång

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: