suck

denna dag började ju underbart :(:(
hade en tös som satte sig totalt på tvären
åh jag menar TOTALT
åh orden som kommer ur denna dam
japp jag  började gråta imorse
(vart väldigt upprörd ,,hormonerna spela med en hel del där)

så efter myyyycket om och men
kom hon iväg till skolan
pappa kom hem åh skjutsade upp henne
(1 timma försent)

jodå hon bad om förlåtelse åh det ena och det andra.....
hm men nej inget lek för damen idag efter skolan

tänk när man va liten sa man alltid till sin mamma hur elak åh dum de var
åh man skulle AAAAAAAAALdrig bli som dem
haha
nu när man pratar med sina barn kommer samma ord ur ens mun
samma ord som mamma alltid sa :):)

ja suck
så min dag vart helt upp och ned
bebis neo satt åh såg allmänt chockad ut
när storasyster levde rövare

ja underbart med barn <3
men men tur de törs åh vill agera ut oxå
så de inte stänger in allt.....

så hugo och neo har varit ovanligt lugna idag
kan bero på att ingen tycker om att se mamma ledsen <3

så nu har vi nyss ätit lunch
rester från igår
åh nu busar killarna på

ja snart helg
åh vette fan
just nu känns det bara drygt :(:(
men när jag väl kommer iväg så kommer jag gilla det
det vet jag :)

jaja höres


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: