v37

jajamensan
så idag får du gärna komma
älskade bebis i magen....

för i denna värme e det inte ens roligt på något sätt......

ja igår
så grilla vi ute
åt ute
sen gick vi in åh ja vila ett tag
bebis åh pappa badade , jerry duscha
sen började ölen flöda :P

gick ut satt med grannarna
gjorde lång bord

sen vid 9 tiden
tog vi barnen åh gick ner på byn
men hua va lite bilar om man jämför med tidigare år

mycket folk på fyllan dock......

tråkigt när det inte arrangeras......
få se om de gör det nästa år då......

menm en barnen fick ju en liten dos raggar bilar

sen sov chloe över hos en kompis

åh ja jerry han däcka i soffan efter sin skogspromenad :P:P

åh kent ja han mår bra idag han :):):)
hm fler här runtikring lär ju må fin fint :P:P

haha nej nu ska jag göra annat
hm kl e tio åh bebis sover än........
han vaknade vid 7 fick lelle somnade om

oj morsdag idag 
ja få se om man får någon pressis då

nej ut i solen

Postat av: Malin

Fick du nån morsdags present då? Det fick fan inte jag :( Jag är juh grymt besviken. Min första morsdag juh. David försvarade sig med att det faktiskt va Melvin som skulle köpa nåt till mig inte han. (!) Dålig ursäkt!!!!

2009-05-31 @ 22:14:54
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: