!!!

att en del orkar?
blir bara så trött när en del ska komma med sååååååå
kloka och förståndiga tips ang påklädning på lilltösen
fick höra -
-men hua hur kan du ha henne så tjockt klädd nu???
du vet väll att det är farligt och bla bla bla

men jag orkade inte förklara idag, jag svarade bara - Jasså det visste jag inte
vet inte om det var något i mitt tonfall,
för hon kollade till på mig och försvann iväg som en skållad råtta

för om man tittade på neo fleece tröja lite tunnare jacka, tjocka skor och vantar
sen att alina hade en overall (vinter) mössa och nerbäddad i filtar
borde man typ inte fatta lite själv då?
att hon kanske är lite kallare än andra?

nej trött på alla moralkakor som finns där ute
dömmer så hårt utan att veta ett skvatt
inte fan ifrågasätter jag andra så där
jag vet väll inget om deras barn
........

folk ska bry sig alldeles för hårt om alla andra
hur hinner man det?

nej nu ska jag få kinkiga alina att sova



Postat av: Madde

Men det är ju sviiinkallt ute nu klart barnen ska vara tjockt klädd!=)=)

2009-11-12 @ 21:30:25
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kan känna dig lugn...eller vi alla kan snarare känna oss...öhm - olugna (?) Finns dom som påpekar hur mycke eller lite Melvin hade på sig förra vinterna oxå...det finns idioter som inte har tillräckligt med innehåll i sina värdelösa liv så dom måste fylla det med att lägga sig i andras. Skit faan i det. Två gullungar är vad du har i allafall!!!!!

2009-11-13 @ 09:44:04
URL: http://hazzel.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

hatar folk som ska lägga sig i. och de är alltid folk som inte vet ett skit, som vill låta så jävla bra.



tänk va bra om alla kunde sköta sitt eget vad de gäller ALLT!



och som föregående talar så e de KALLT ute nu.. visste de blir väl kallare men då får man va inne hihi ;)

2009-11-13 @ 09:44:07
URL: http://KrantzBylund.blogspot.com
Postat av: madde

Ja men de är ju bara för att folk inte har något liv. Haha ja de vore nåt de =D

2009-11-13 @ 12:10:04
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Mary

Jadu det kommer alltid finnas de som har åsikter om allt, kan nästan slå vad om att personen ifråga hörde till dem som kallas pensionärer..

Bra att få veta ang höftbärandet..vi har ju ff inte fått träffa sjukgymnast....

trevlig helg!

2009-11-13 @ 16:21:25

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: