:)

fick 2 braiga brev på posten idag
första var från barnmottagningen
hjärtul nr 2 är bokat till början av december.
skönt skönt

brev nr 2 var att nu står alina i kö och att nödvändiga kontakter
för dagis kommer att tas med hab
nice
japp japp
mamma linda ute i god tid
men lika bra det, så man inte står där senare
och har panik på allt
nu har ju kommunen god tid på sig att
fixa till resurser och förbereda personalen
(fast personalen känner ju redan lillatrollet då storebror går på dagiset)

så 2 saker man kan kryssa av från
'' the to do list''

min lilla super stjärna <3

Postat av: Malla

Men, så söt :)

2009-11-16 @ 22:07:08
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Frida

Alltså jag har FÖR MYCKET kläder i dom storlekarna. Både som jag vill ha bort och som jag vill ha kvar. Jag ska undersöka saken nu när jag ska städa hemmet och då se om det kanske är nått av intresse! För då när du tar ditt förbannade körkort får du komma hit och kolla PERSONLIGEN med bebis, så kan hon mysa i Mejas labangym + "den vibrerande stolen" medans mammorna kikar på kläder :D



Kläderna jag vill ha kvar får du självfallet låna men dom vill jag då också självklart ha tillbaka + att dom är märkta, men det spelar kanske inte nån större roll?

2009-11-16 @ 23:59:44
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Mary

måste nog ringa och höra hur det går med vår remiss..himla ringande och tjatande om allt..Har du bestämt hur länge du ska vara hemma med din lilla superstjärna :-)?

2009-11-17 @ 08:34:39

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: