:...

försöker varva ned
bjuder på en skiiit fin bild från igår :P:P
nä kanske man ska försöka sova nu då....


Postat av: Mary

Åh vad ni ser ut att mysa :-) Tycker att hab här är lite sega eftersom att det igår var första ggn vi fick träffa sjukgymnasten.. och vi har hunnit med att byta grupp och det är omorganisering på G etc så det är lite rörigt samtidigt som de säger att Tyra kommer i första hand men det vet jag inte om jag håller med om eftersom det var jag som fick ringa och be om att få komma! I jan ska vi få göra vår planering, jag frågade om kursen och hon sa att det skulle vara men hon är sjukgymnast och specialped visste mer om det och vi ska få träffa båda i början av dec så då ska jag tjata lite :-)Vet inte om hon tyckte att vi "ville för mkt på engång" men man vill ju ge dem det bästa från början. Hoppas din mamma får gå då kan hon få prata lite med Tyra :-)

Vad är det för övningar ni gör varje dag?

kram till er båda

2009-11-19 @ 09:14:58
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: