hej,hallå

jag är nu officellt SKIT Nervös :)
har inte så mycket annat att tillägga känner jag....

körningen gick bra idag
kom hem
försökt ja tänka på allt annat men nej
tankarna går på hög varv

mest negativa tankar tyvärr
åh blir alltid så här inför prov
suck

nä få se om man får någon sömn inatt

en fin bild på pluttan får ni under tiden

Postat av: Mary

Lycka till! Vilken fin bild på lilla sötnosen.

2009-11-18 @ 16:16:32
Postat av: Maria

Hej igen!

Hoppas det är bättre med lilltjejen idag. Vilken fin bild!

Saga var strax över året när hon fick sin första tand. Hon fick först 2 där nere och sen 2 där uppe. Resten har kommit lite "huller om buller"!

Tandläkaren trodde att det skulle dröja tills hon var 2 innan resten skulle komma, efter de 4 första, men där fick han fel. Livet är fullt av överaskningar:)

Läste i ditt inlägg på vår blogg att du inte riktigt har landat. Förstår precis. Mitt enda lilla tips är, försök att stanna upp. Kör inte bara på. Det gjorde jag enda till hela min kropp i somras skrek stopp. Har fortfaradne känningar av det:(



Ta hand om er!

Kram Maria

2009-11-18 @ 19:43:08
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Lycka till i morgon! :)

2009-11-18 @ 20:00:54
URL: http://liamsmamma86.blogspot.com
Postat av: Malin

Nä, dom säger nu att barn from 6 månader & uppåt ska vaccineras. Vart hörde du att det inte var så? Fy faan...jag blir galen av detta :(



btw lycka till i morron!!!!!



Kramen!

2009-11-18 @ 21:07:37
URL: http://hazzel.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: