nähä

jag kunde inte hålla mig
efter man suttit och kollat på den där underbara kyssen i twillight
så surfades det rakt in på adlibris och beställdes hem 4 böcker....

hade tänkt hålla mig tills jag sett filmerna
men new moon har premiär nu i nov nästa i juni eller juli nästa år
BUT det tar för lång tid
så om några dagar så har jag böckerna
och då ska här läsas.....

jag sitter i min ensamhet just nu
kollar på die hard 4 eller vad den nu heter
mannen och alina
dom ligger här på soffan och tävlar om vem som kan snarka högst....

hon e bra söt våran sessa
endast pappa duger för nedsövning på kvällen
något hon fått för sig nu på sistonde
''only he will do''
jag kan ha henne , men då blir hon piggelinen själv :)

ska väll kolla vidare, sen pluppa i säng

-ibland är man så ensam i denna värld


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: