sönder stucken :(

japp som vanligt ser man ut som en nåldyna
då jag är en sådan där rolig människa att ta blodprov på :)
2 stick uppe på händerna
3 i ena armvecket 2 i andra
på typ 6 försöket fick hon lite blod
sen rassla det till

japp kommer va så där tok snyggt blå snart då
:)

ja hon misstänkte att det e sköldkörteln som spökar
(men man kan även hamnat i något som kallas förklimakteriet
men en del saker stämde inte in på mina öh symptom? :))
jaha
så blodprov tog som sagt
hör jag av dom på fredag så vet vi att det e något galet
annars skulle hon kalla mig on nån månade igen
för att ha koll på saken på halsen
ibland kan det tydligen bli så där iallafall utan att något e fel
men blir den för stor så blir det till att operera bort den...

sen kors i taket
så bad jag att få sluta röka tabbletter utskrivet
då inget annat hjälper
685 kr!!
hämtar ut dom nästa vecka
:P:P
men nu e det gjort.
här ska sluta rökas.......

nä nu ska jag glo runt lite till
för vi har ju fiiin besök här nere faaaaster josefin e ju här....

Postat av: Malin

När jag tänker på dessa idioter till sjukhusfolk som inte kan sticka folk ordentligt överväger jag att säka mig till vården. Jag skulle juh göra succe. :P



Nä, men skämt å sido...hoppas att dom hittar vad som är på tok nu då!?



kramen...!

2009-11-10 @ 13:37:43
URL: http://hazzel.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: