åh sucka

jag önskar jag vore smal igen
vikten försvinner låååångsamt lååångsamt
visst det går åt rätt håll, men va faen då lite snabbare tack.

jag rör på mig som aldrig förr...
men ingenting hääänder.
och visst måste ge kroppen tid,2 bebisar på raken tär på kroppen
hade varit lite anorlunda om jag väntat ett år emellan
sen band jag took mycket vatten med alina också
och det tar skiit lång tid att bli av med det.

det liksom flyttar runt på sig i kroppen
men men mina fötter ser ju äntligen normala ut .

usch vissa dagar lider jag verkligen av tjockis kroppen
andra dagar känner man sig smalare.

hm nej bantning det tar vi efter körkortet :)
för mycket på en gång då blir jag väll helt kokt i hjärnan...

sen kanske det inte hjälper att jag äter så oregelbundet.
ibland pytte lite vissa dagar massor:P

ja vilka i-Lands problem man har..

ska snart in i duschen,sen tidigt i säng
för imorgon ska man ta 7 bussen till stan, så trevligt så
sen 4 timmars lyssnande, få se om man blir nå klokare av det

ne få se om det blir mys med den nyrakade karln
*han har äntligen rakat av sig skägget*
<3

en fråga till er andra DS mammor, tänder? kommer dom som ja
med vanliga bebisar eller tidigare eller senare??

det kunde inte dom på hab svara på idag....

Postat av: Anna

Inga uppsatser idag... :)



M:s tänder kom senare än tvillingbrorsans, och i en helt annan ordning. Sista hörntanden kom nu i sommar och då var han 3,5 år. Men det är olika så det måste ju inte bli så för er.



Kämpa på du med körkortet, hejja hejja. Bra att du sätter lite press på dig själv tycker jag och jag fattar inte vem som skulle gotta sig? Varför lixom? Äh. Kör hårt.

2009-10-01 @ 22:09:24
URL: http://iannashuvud.wordpress.com
Postat av: Frida

Jag tycker att du ska följa med ut imorgon Linda!

2009-10-02 @ 14:31:13
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: