efter

lite slösande med pengar så mår jag bättre :)

åh hela dagen vart bara så fel idag :(
börja med att man inte tänkte sig för imorse när vi gick
fick på mig fel skor, kan verkligen inte köra som jag vill
i dom skorna jag hade på mig :)
haha jag kommer få ha ett par skor när jag kör
för jag fattar inte hur en del klarar av att köra med klackskor för fan livsfarligt ju...

haha min körskole lärare tycker nog jag e tok knäpp
för när jag hellre backar in på en liiiiiten parkeringsplats än kör i rondeller:P:P
och som han sa, det är svårare att backa in på en sådan liten fläck....
haha
jaja

sen kom man in gjorde färdigt fas A
tänkte jo jag hinner väll med att göra repetionsfasen 1 gång
gjorde den ,,tyckte jag svara rätt på typ alla frågor!
rättade , sen applåderde jag åt mig själv och hur jävla pantad jag är....
37 jävla rätt hehehehe

så nu har man varit begravd i boken, somna sen ,vart väckt till middagen...
tur man har en så snäll karl då....
så ringde veronica undra om jag va intresserad av att köpa kläder till sessan
drog dit och hon hade så mycket söt
men ja inga kortärmade saker hamna i min påse.
men hon hade en massa söta set så de skulle jag ha...

så nu fattas bara lite pyjamasar sen har hon en hel stooor garderob i st 62/68
:)
har handlat den st lääänge nu :P:P

ja så nu sitter man här då.....
igår såg vi på startrek fy fy va bra den är....
me like alot....

åh imorgon ska man fråga hur länge det dröjer innan jag får göra risk2an då
fan min lärare e borta hela nästa vecka, ska köra med nån annan då...
för min han ska iväg på nån riskutbildning för mc
som börjar gälla från 1 nov tydligen...
ska va risk 1 och 2 för mc också tydligen....
typiskt.....
menmen

det går framåt men i sniiiigel fart känns det som suck
menmen
det tar sig sa mordbrännaren.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: