håhåjaja

.....
en lugn dag, mannen tog sovmorgon idag
åt tacos till lunch, det är så gott och man kan svulla
för det är nyttigt har jag fått för mig :)

neo dreglar och dreglar tänder på g
hm klickade hem fleece ställ åt han idag
och ett par vinter byxor,termobrallor.

tror jag måste få ner fastern snart
för det börja bli för kallt för lilltrollet i bara fleeceoverall
hon har blivit super snuvig :(
dags att dra på henne en tjock overall.....
blink blink faster....eller om du kan skicka den kanske???
hm jag kanske borde lyfta på fet arslet åh ringa henne kanske :P:P

lilltrollet snorar som sagt
neo snorar
hugo med men han e ute och leker ändå
chloe sitter framför habbo, fast nu ska hon åka med pappan till affären

japp åååh
få se vad som sker i dec
känner för att ta en riktigt riktig karatefylla :)
men nej tror jag ska supa mig full i min egna soffa
för man fyller ju trots allt 30.....
hemska tanke

nej få se om man lyckats ladda batteriet
för nu ska jag lägga ut skolböckerna på tradera
och lite bebiskläder.
för nu finns det ingen anledning att spara på allt
för det kommer ju inga fler bebisar !!!!!

och har fått 3 måsten att se oxå..... nästan så att jag måste se minst 2 utav dem på bio
-Fame - japp ett tok måste!!!
-Twilightsaga new moon,, den är oxå ett tok måste
-sen den om michael jacksson, har aldrig varit så där besatt av honom,
men just den vill jag se varför vet jag inte, men men
mina 3 höst måsten

kan även säga att jag fått tag i tok bra vinter stövlar till neo
nått finskt märke, vatten avvisande, skit fina!!!!'

Postat av: Faster Josse

Faster josse är medveten om problemt och söker febrilt efter tid att åk ner :P, men tycks inte hitta ett bra tillfälle =( förrän vecka 42 så jag ska nog ta en sväng på maxi på tisdag så jag får den ner skickad :P

2009-10-03 @ 19:24:29
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: