ica reklamen

hm
innan vi fick alina så såg jag sällan barn med downs syndrom..
det fanns en kille på donken som man visste av....

nu nu ser jag barn/vuxna ja överallt med downs
har jag verkligen varit så blind innan?
hemskt egentligen

men ikväll så höll jag på att sätta colan i halsen när jag såg reklamen på tvn
ropade på karln och sa kolla va häftigt.....
barn med downs syndrom kan verkligen gå hur långt som helst
de klarar av allt....
jag fick verkligen det bekräftat när jag såg reklamen.....
för han killen i reklamen han har downs, han är skådespelare, han är med i ica reklamen
den enda reklamen som man följer typ :P
han är med i tv!!!

fy va häftigt
ja bara inse alina är som alla andra och kan säkert lyckas bättre än vissa
se på fan

tack ica för att ni gett en mamma en stor ljusglimt och ett större hopp för sitt barn.....
och tack till killen som ville vara med!!!
(han är ju med i glada huddik teatern han)

tro nu inte att jag trott att det skulle varit kört för alina...
men reklamen gav en bild på hur långt ett barn med downs kan gå.....

mitt troll<3



Postat av: Anonym

kastat i soptunnan hade man om man fick en sån

2009-10-15 @ 23:26:18

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: