kraftigt nöjd

det har liksom bara rasslat till för mig....
fixade reptionsfasen idag, och klarade slutprovet  också
sen körde man en lektion
allt gick över förväntan!!!
sen gick linda runt inne i huddik med smile från öra till öra
hahahaha
kom in till körskolan igen...
så va det dags för Rondellerna
-åh skit sa jag dom gillar inte jag
aha då kör vi sa han :)

men det gick över förväntan, det har liksom klickat till i huvet

kommer tillbaka in på körskolan
så bokas rubbet,,efter mån av tid
risk 2an 26 okt.
ca 1 vecka efter det Teori provet
ca 2 veckor efter det Uppkörningen

och jag behöver bara göra typ 4 körlektioner till
de jag hade bokat nästa vecka e avbokad
ska bara köra på måndagen
veckan efter det då ska jag göra nå omkörningslektion
sen bara repetion nån gång innan körningen :P

wiiiieeehoooooo kanske kanske kanske man har det i november då.....
och tyvärr så va allt fullbokat därför fick jag uppkörningen så sent
bor ju i en mindre stad än i sundsvall....
tex i uppskrivnings salen där är det 10 eller 12 datorer
så 10 -12 pers kan bara göra det åt gången
öppet tiderna är väll inte de bästa heller
dom tar inte kort heller innan här nere :(
det får man göra på expert eller liknande.

så skillnad från stooor stad till liten stad

men FAN jag är ööööverlycklig!!!!!
körkort here i come...
för nu e man inte ens nervis när man sätter sig i bilen
så visst kommer va nervös inför uppkörningen men inte allt för mycket
jag fattar ju skyltningen nu ju


ja idag är det min dag
at last....

nu ni småbröder nu kan ni inte skylla på att jag e en lat jävel
därför tar inte ni heller körkort!!!!
nu får ni börja ni med era laaata jävlar!!!

åh japp jag är överlycklig märks det???



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: