landsväg

fy vad jag ogillar landsvägs körning :)
men men
bara fin liret kvar nu då.....

åkte 7 i morse. hade gjort iordning allt kvällen innan
så karln bara behövde klä på åh se till att barnen fick med sig frukt
vem glömmer inte frukten???? hihihi

men men jag kom ju hem tio,,så barnen fick frukt ändå.....
:)

morbror har lärt Alina nya ljud :)
skit sött....
och nya grimaser har hon hållt på med hela morgonen
det tackar vi christian för....
morbröder e bra att ha.
och när barnen har 9 st så kan man väll ta nytta av det...
*faster och farbror oxå bra*
vi har ju en stoooor släkt.....

nej ska glo färdigt på nån film
man ligger ju inne i sovrummet
då v-rummet nu e spacklat, han kommer nu och ska lägga tapeten
före och efter bilder kommer senare

vet ni? snart snart ska jag skriva teorin wiiiieeehoooo

tjingeling

en sak till fick en rolig kommentar ang vaccinations tankarna jag har
enda svar jag har är- amalgan ansågs inte vara farligt förr i tiden heller!!!
så klart saker kan bli godkänt utan att det är helt 100% säkert.
rätta mig om jag har fel?


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: