muppar

finns det alldeles för många utav i denna värld.....
och då menar jag fullt fungerande normalstörda människor
som inte kan bete sig för fem öre....

man blir mörkrädd......

nu ska jag och lillan lägga oss på soffan och mysa
hon ligger brevid mig just nu och pratar
i klädd i st 62 kläder :) liiiiite stora än men men :)
så söt så sessan lilla.....

håret där bak har börjat bli bortskavt ....
men funderar starkt på att raka av henne håret.
hon har fått tok mycket skorv igen
och så vill jag att hon ska få tjockt fint hår
så nu e hon ju liten då gör det ju inte så mycket om man rakar henne

japp jag e knasig , men har aldrig försökt dölja det på något sätt :P

det finns saker man reagerar på hårt här i världen
en sak som jag verklign ogillar skarpt
är när man gör skillnad på barn, eller folk liksom
jag är vääääldigt glad över att kent aldrig gjort skillnad på barnen
han behndla dom alla lika
Nej en liten lögn där då
-de 2 töserna är uuuberbortskämda av pappan!!!!!!
även killarna men töserna kommer undan med mer :)
men han gör ingen skillnad i att de 2 yngsta är hans biologiska och de äldre
inte är hans genetiskt liksom..

jag kan verkligen börja avsky föräldrar som gör skillnad
när dom bor ihop med andras barn....
tänk dig barnet känslorna denne kan få

nej usch och fy för sådant......

nu ska jag sluta snacka skit och fortsätta här med ingenting
äta lite choklad bara för att......

och grattis till therese till körkortet, inte ett dugg avis nej nej
inte på bella heller som oxå fick sitt för nåra v sen
fan nu får min tur komma!!!!!

Postat av: Tessan å Eddie

TACK =) Du kommer också klara det, kämpa på de är värt allt =)

2009-10-13 @ 10:30:29
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: