nu då

ja fortfarande regn.....
stavningen idag hänger inte med känner jag.....

hehe en rolig grej som hände förut...
satt åh surra i telefon, så knackar det på dörren
(jag i pyjamas som vanligt!!!!)
hugo öppnar rekord snabbt där står målaren....

lägger på
så säger han jag har prövat åh ringa ett tag men det va upptaget
åh jag va ju bara i huset mittemot så jag gick hit istället :)
hahahahaha
what?? pratar jag i telefon lääänge?? :P
men nu kommer han på måndag och gör rubbet
så på måndag har vi ny tapeter här hemma.....

fy fan va skönt så snabbt , man blir imponerad......
så på söndag ska här plockas undan och tejpas igen :)
för slipdam lär ju leta sig in överallt

så hela hallen ska tömmas.... v-rummet på alla små prylar....
alla mattor ska rullas ihop och in skrubben
skrubben ska förseglas !!!!!

lila och fint



-jag vet vem !! trodde inte det tråkigt men men.....
förstår inte varför man bara vill såra andra
förstår inte varför du är här inne och läser om du nu känner så?
elakt elakt elakt

jag skulle aldrig komma på tanken att skriva elaka kommentarer om små
oskyldiga barn, inte ens till någon jag verkligen inte gillar!!
man gör inte så..... tycka och tänka kan man göra hur mycket man vill...
men att ta steget ut och skriva nedvärderande kommentarer till en person
som har ett barn med ett funktionshinder
då går man för långt som människa!

-du måste vara riktigt trasig inuti, tror du har mer fel än vad Alina någonsin kommer att få!

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Skönt att du vet.



Men nu när jag läser det jag skrivit innan så ser jag ju!

Alina ska de stå givetvis =)

2009-10-16 @ 13:05:35
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Frida

oh tell me!

2009-10-16 @ 18:08:26
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: