ojojoj

efter ett låååångt samtal med bästisen :) (haha inge fjortis skrivet:P)
så hände det helt plöstligt en massa grejer.....
surra med karln
nu måste här fixas barnvakt ......
jag ska göra halkbanan den 26e , och då ska nu kent
eventuellt gå truck/grävmaskin utbildning
samma dag.... (och eventuellt ska vi få ett extra barn oxå)
lyckat känns ju inte som om att jag tänker skita i det viktigaste som finns
i mitt liv just då!!!!
och bra onödigt om han missar det....

men som han sa i värsta fall får lilltrollet hänga på han <3

åh nu måste jag strax klä på mig och lilltrollet
bege oss ut åh hämta storebror neo och invänta hulliganerna

tror det blir korvstroganoff idag vart sugen på det när jag pratade i telefon.

men nu hoppas vi på att någon av släktingarna kan ......
håller tummarna för det...

och bara så ni vet, så är ni sämst på att komentera på min blogg :(
ändå e ni bra många nyfikna ena som e in här :)

Postat av: bella

Du kan ju alltid slänga in dom till Christian, jag är också där då ;)

2009-10-13 @ 19:13:59
URL: http://bellisch.blogg.se/
Postat av: josse faster

Annonyma människor gör sig inget besvär här!

Elaka typer kan hålla sina fingrar borta från tangentbordet .....

Tack för att du säger vad du tycker :)

2009-10-13 @ 22:40:00
Postat av: josse faster

Jaaa ska ju komma och ta hand om lilltrollet =) <3

2009-10-13 @ 22:41:19
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: