Stora tjejen

klev upp halv nio , tjugo i nio insåg jag att jag hade tid på bvc kl 9.15
:):)
bara slänga på alla kläder och bege sig
första gången jag kliver utanför dörren utan smink på evigheter
men det bjuder vi på idag då......

alina väger nu 5490 g och är 60 lång!!!!!
på 2 veckor har hon gått upp 450 g och växt 2 cm
så bara fortsätta med det vi gör då.....

hem igen har plockat undan en del
brosan och hugo spelar tvspel
neo är med dom chloé sitter vid datorn
alina ligger och sparkar brevid mig....

nä ska väll kanske sminka sig då
då man ska in till huddik idag på eftermiddagen
göra nå repetion och fick parkering
känns som om att jag vill träna mer på det :)

sen ska man väll glo runt i lite affärer kanske :P:P

nä denna månad blir snål den med.
kent han ska ju gå handledar kursen
och så ska ju julisar börja inhandlas.....

bröderna får varsin trislott dom :P:P
vinner dom får de donera hälften till den givmilda systern hahaha

äsch

jo en sak till
är det vanligt att DS barn får stroke??? eller har jag blivit uppskrämd
av en elak människa nu?????
någon som vet??


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: