trevliga människor

finns det gott om...
sen finns det ju mindre trevliga


Anonym
om ica reklamen:
kastat i soptunnan hade man om man fick en sån
Denna kommentar är inte godkänd.

ok visst säg vad du vill om mig!!
men sen går det en gräns en hård stor gräns
över vad man som människa bör yttra sig om.....
(till mig iallafall va du sen pratar om med din vänner vem bryr sig)



den som kommer hamna i soptunnan det är du jag lovar!!!
patrask!


men please min Alina håll dina dum tankar/kommentarer för dig själv..

så jävla elakt, visst det säger ju bara en sak om dig som människa
för vad ska du dumpa dina/ditt om de ja tex är med om en olycka och blir rullstolsbunden?
blir mördare/ knarkare eller schizofren?
vettig mamma du verkar va då!

ett oskyldigt barn som inget gjort någon

vet hut idiot jävel.....

Postat av: Linda

VA!?!?! är de nån som kommenterat de i din blogg?? :S



jag fattar inte hur omogen vissa människor kan vara!!! jag blir så förbannad. man älskar väl sina barn oavsett vad!! men de måste vara en störd människa som skriver sådant.

Hoppas du får veta vem de är!

Kramar/Linda

2009-10-16 @ 07:30:41
URL: http://KrantzBylund.blogspot.com
Postat av: Jossan

Men vad är detta?

Gud jag blir helt tårögd!



Jag tycker er dotter är otroligt vacker och hon kommer växa upp och bli en mycket bättre människa än idioten som slänger ur sig en sådan kommentar..



2009-10-16 @ 17:33:54
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: