tröttsamt

försäkringskassan kan verkligen dom
igår när man loggade in på deras sida....
så vart jag skapligt förvånad. skulle få för 10 dagar
tar telefonen ringer dom,, oj då hade de glömt bort ett ärende???
hm om jag skulle glömma bort att betala räkningar eller liknande
då blir det ett jävla liv , men enligt dom är det mänskligt att fela!!
jo visst är det det sa jag , men när man lämnat in alla papper och ansökan i juli
då tycker man ju att allt ska flyta på!!

för jag har inte tagit ut en dag på Alina än, från 1 oktober börjar jag med hennes dagar
då jag har dagar kvar på hugo och neo....
hugos dagar måste användas nu annars försvinner dom ju :(
60 kr per dag i lägsta nivå haha så japp ska ta ut dem på helger.
för alina har man fyllt i mån-fredag.....
kan ju spara in på lite dagar då vi har halvt vårdbidrag...
så till sommaren kan barnen vara hemma hela sommaren igen
stört skönt
det är lyx det!!!

hihi
igår kväll så var pappan och neo i köket
alina satt i sin babysitter (mamman vilade)
så börjar alina skrika neo försvann som ett skott
efter gick pappan, när han kommer in till tv rummet
så står storebror och delar med sig av sin lelleflaska till bebisen
bebisen hela nöjd :P:P
Neo kan han med!!!!
just nu står han väldigt nöjd och diskar...
bukillen

få se då spela på lotto och dagens dubbel idag
hehe
fick nå tips av en gubbe hur man skulle fylla i dagensdubbel
få se hur det går då....

tog en långpromenad föut oxå skit skönt att få gå ute
inte för kallt idag heller........

alina sover just nu därför kan mamma ta det lugnt
pappan ska snart ut och skruva ihop moppen till brodern..

jaja höres senare

farmor och alina


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: