:)

en snabbis vid datorn.....
idag har man gjort en massa känns det som

vid 9 var man ute i skogen,hade 2 grannar med mig oxå :)
de ville hitta svamp dom med....
så de hängde på.

men uscha jag tycker inte om att ha folk med mig i skogen
jag gillar att gå runt själv och bara va ifred....

sen kom man hem vid 12
bytte om och åt lunch som redan stod på bordet
sen bar det av ned på byn, spanade in nordanstigsmässan
trevligt där
träffade en massa folk och man stod och surra
trevligt trevligt

så hade ju mullemeck från huddik en lokal där på mässan
där inne hade chloe och hugo jätte skoj
chloe gjorde någon båt och hugo gjorde nån grej som snurra när man har den på batteri.

kom hem så la sig alla och vila
medans jag låg i soffan och glodde på District 9
tvåan måste komma nu tycker jag!
och blir det ingen 2a kommer jag bli toook besviken:(

så är nästa helg bokad också
fick samtal när man var långt ute i skogen
fan bara 1 vecka sen ska jag börja med körkortet
åh dags att sätta sig och börja läsa då...

men men jag känner mig själv , jag funkar bäst när det är mycket press på mig.
haha
annars had ejag aldrig klarat min utbildning till uska heller
läste den på 6 mån istället för 1½ år och se jag fixade den
med höga betyg dessutom:P

det här kommer jag fixa galant...
har ju kört en hel del bil (jag är ju trots allt gammal som en del påstår ständigt)
så körningen är jag inte orolig för .....

innan jag blir 30 innan jag blir 30!
:):)
haha jag kommer aldrig bli 30
fjortis forever <3

-toppen :du är ful ... rolig låt!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: